Skills

Brug hænderne og hovedet

Du bliver udfordret i alle facetter af håndværk, og projekter der skal skabes helt fra bunden eller færdiggøres. Vi hjælper dig til at få udlevet din interesse for praktisk arbejde, og blive bedre til alle de små detaljer, også alt det forarbejde som ikke kan ses bagefter.

På linjen har eleverne stor indflydelse på opgaver der skal løses, og der samarbejdes med elevråd, lokale håndværkere og ikke mindst vores herlige pedeller.

I løbet af året kan der være opgaver som at lave sin egen tømrerbuk, lav din egen kniv, byg et shelter eller noget endnu større.

Skills er håndværk, kreativitet og gode ideer blandet med al den projektledelse Brejning Efterskole er kendt for. Vi arbejder med de ideer eleverne har, tidligere projekter som skal afsluttes, og så hjælper vi også pedellerne med at holde vores skønne omgivelser. Ånden og håndens arbejde.

Brejning 5416

Valgfag

I løbet af dit år på Brejning Efterskole har du mulighed for at vælge forskellige valgfag. Valgfagene er opdelt i sommer- og vintervalgfag.

Vores valgfag varierer fra år til år, da vi har fokus på at udvikle hvert elevhold på bedst mulige måde og give vores elever netop de udfordringer, som passer lige til dem.

Læs mere om vores valgfag