Besøg os på Brejning Efterskole

Kom på besøg, mærk Brejning-stemningen på egen krop og se vores smukke omgivelser - midt i naturen og tæt på Vejle Fjord.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os ved at ringe til kontoret på tlf. 7586 2999 man-tors kl. 11-15 eller fredag kl. 8-12.

Efterskolernes Dag

Den sidste søndag i september hvert år holder vi Efterskolernes Dag, hvor du kan komme og besøge os på skolen. Her får du en unik chance for at opleve, hvordan det egentlig er at bo, leve og lære på vores skole. Tag en snak med vores elever, få svar på dine spørgsmål, og bliv sikker på mavefornemmelsen.

Efterskolernes Aften

Efterskolernes Aften er også en årlig tilbagevendende begivenhed, som hvert år ligger i januar. Her kan du også komme på besøg, få et indblik i hverdagen på skolen, tale med vores elever og få svar på alle dine spørgsmål. Du vil også høre vores forstander, Birgitte Dyrbye Jensen, fortælle om, hvor stor en rolle ægte ansvar og friluftslivets spiller i hverdagen.

Hos os afholder vi "aftenen" søndag den 12. januar i tidsrummet 13-16, så alle, der kommer langvejs fra, kan nå at komme og se skolens fantastiske omgivelser i dagslys.

Kom til besøgsaften eller -eftermiddag og få en rundvisning

Kan du ikke komme til Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften? Eller har du bare brug for at besøge os igen og få en rundvisning? I løbet af året har vi flere besøgsaftener og -eftermiddage. Her kan du høre mere om skolen og få en rundvisning af vores skønne elever. Tilmeld dig et besøg herunder.